Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Θέλει να αρπάξει την ευκαιρία ο Besic

O Muhamed Besic δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει την ομάδα, όποτε του το ζητήσει ο Roberto Martinez. O Βόσνιος ήταν πολύ θετικός στον αγώνα με την Τότεναμ και είναι έτοιμος να αρπάξει την ευκαιρία, κερδίζοντας μια θέση στην εντεκάδα.
    '' Είμαι έτοιμος. Όταν ο προπονητής μου με χρειαστεί, θα είμαι εκεί για να βοηθήσω την ομάδα. Δεν είναι όμως σημαντικό μόνο να αγωνίζεσαι, αλλά να κερδίζει η ομάδα τα αποτελέσματα που θέλει. Ήταν το δεύτερο μου παιχνίδι μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, όμως μου άρεσε πολύ και αισθανόμουν καλά στον αγωνιστικό χώρο. Μερικές φορές όταν σουτάρεις δεν συνειδητοποιείς αν είναι καλό η όχι, αλλά όταν σούταρα πίστευα ότι θα είναι ένα πολύ καλό γκολ. Δυστυχώς όμως δεν ήταν. Ήταν ένα ανοιχτό παιχνίδι, με τις δύο ομάδες να έχουν τις ευκαιρίες τους. Περίμενα τη νίκη όμως, γιατί τα τελευταία παιχνίδια δεν είχαμε καλά αποτελέσματα. Είμαστε απογοητευμένοι, αλλά όταν δεν μπορείς να κερδίσεις, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι θα πάρεις τουλάχιστον την ισοπαλία. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου