Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Ανανέωσε ο Gibson

Παίκτης της Έβερτον για ακόμα 2 χρόνια θα παραμείνει ο Ιρλανδός μέσος Darron Gibson.
Ο 28χρονος που βρίσκεται απο το 2012 στην ομάδα,μπορεί να απέχει από τον καλό του εαυτό τα τελευταία χρόνια, αλλά προφανώς θεωρείται ακόμα υπολογίσιμος για το ρόστερ της.Ο Ιρλανδός δήλωσε στην Everton TV "Είμαι απολύτως ενθουσιασμένος,είχα μερικές επιλογές αλλά από την στιγμή που η Έβερτον μου έδωσε την ευκαιρία.Δεν θα πήγαινα ποτέ πουθενά αλλού.Ο κόσμος λέει για το όταν η Έβερτον σε αγγίξει και είναι αλήθεια, είναι μεγάλη ομάδα, με σπουδαίους ανθρώπους και τα αποδυτήρια της είναι τέλεια, δεν θα υπέγραφα πουθενά άλλου.Προφανώς είχα μερικά δύσκολα χρόνια, αλλά χάρη στην ομάδα που πίστεψε σε εμένα υπέγραψα για άλλα 2 χρόνια και ελπίζω να ειναι πολύ καλύτερα.Την πρώτη σεζόν που ήρθα ήταν μία εξαιρετική σεζόν, αλλά μετά ήμουν συχνά τραυματίας.Την τελευταία  σεζόν είμαι εντάξει ξανά, αλλά δεν έπαιξα πολύ, έτσι είναι ωραία να γνωρίζω ότι η ομάδα και ο κόσμος με στηρίζουν.Υπήρχαν πάνω και κάτω.Τώρα θέλω να βάλω το παρελθόν πίσω μου και να κοιτάξω μπροστά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου