Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Οργισμένος ο Hibbert

Οργή και απογοήτευση είναι τα συναισθήματα του Tony Hibbert, για τον τρόπο που αποχώρησε από την Έβερτον φέτος το καλοκαίρι. Κανένας από την ομάδα δεν επικοινώνησε μαζί του και το έμαθε από φίλους.
    '' Ήμουν στο Formby με τον πατέρα και τον αδερφό μου, όταν πληροφορήθηκα την είδηση από τη γυναίκα μου. Αρκετοί φίλοι της έστειλαν μήνυμα και τις είπαν ότι βρίσκομαι στη λίστα με του ελεύθερους παίκτες της ομάδας. Δεν μπορούσα να το πιστέψω και ήμουν πραγματικά πληγωμένος. Θα έπρεπε κάποιος από την ομάδα να μιλήσει μαζί μου και να με ενημερώσει για την κατάσταση. Δεν ήταν σωστό αυτό που έκαναν και δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω ακόμα, είναι ένα φριχτό συναίσθημα. Η ομάδα των ανθρώπων δεν υπάρχει πια. Τι θέση της πήρε μια αδίστακτη φριχτή επιχείρηση, με πολλούς καλούς ανθώπους να έχουν αποχωρήσει. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου