Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Νέο συμβόλαιο για τον Walsh

Νέο συμβόλαιο με την Έβερτον υπέγραψε ο 18χρονος μέσος Liam Walsh.
Ο νεαρός έκανε την περασμένη σεζόν ένα θετικό πέρασμα από την Γέοβιλ στην Λιγκ 2, έχοντας 17 συμμέτοχες δύο ασίστ και ένα γκολ. Έχει επίσης συμμετοχές με την U16 και την U18 της Εθνικής Αγγλίας.Το καλοκαίρι έκανε προετοιμασία μαζί με την πρώτη ομάδα και τις πρώτες εβδομάδες συμμετείχε σε αρκετές προπονήσεις της πρώτης ομάδας, δείχνει πως αν συνεχίσει να δουλεύει έχει μέλλον και στην πρώτη ομάδα.Ο νεαρός μέσος δήλωσε στην Everton TV. Είμαι χαρούμενος.Από την στιγμή που είχα υπογράψει το πρώτο μου συμβόλαιο, ήταν αυτό που ήθελα. Είναι η ομάδα που θέλω να είμαι και η ομάδα που θέλω να παίζω.Ο νέος μάνατζερ που ήρθε και μου πρόσφερε αμέσως νέο συμβόλαιο δείχνει πως με πιστεύει πολύ και θέλω να τον δικαιώσω.Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Usny(Unsworth) δούλεψα μαζί του πολύ και με έμαθε να δουλεύω σκληρά και αυτό είναι που φέρνει νέα συμβόλαια.Επίσης όλο το προσωπικό της ακαδημίας με έχει βοηθήσει και είμαι ευγνώμων για αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου