Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Lukaku: Ο Koeman με έπεισε να μείνω

Ο Ρομέλου Λουκάκου αποκάλυψε ότι η συνομιλία που είχε το περασμένο καλοκαίρι με τον Ρόναλντ Κούμαν, τον έπεισε να παραμείνει στην Έβερτον παρά το ενδιαφέρον πολλών ομάδων.
    '' Όταν μου τηλεφώνησε κατά την διάρκεια του Euro, του είπα πως ένιωθα. Εμεινα έκπληκτος με το πόσο ειλικρινής ήταν μαζί μου. Ήταν ειλικρινής με τον τρόπο που ήθελε να δουλεύει η ομάδα, αλλά και με τον τρόπο που ήθελε να αγωνίζεται. Με θεωρούσε σημαντικό για την Έβερτον και μεγάλο χαρακτήρα. Του είπα ότι δεν είμαι ο τύπος που θα δημιουργήσει οποιοδήποτε πρόβλημα. Ήταν σαφής στο τι ήθελε να βελτιώσω στον τρόπο παιχνιδιού μου. Ήταν στον τρόπο που ήθελε να κινούμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ξέρει τι θέλει από τους ποδοσφαιριστές και αυτό με βοηθάει πολύ. Ποτέ δεν έχω ξεκινήσει μια σεζόν τόσο καλά όσο φέτος. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου