Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Ανανέωση συμβολαίου για τρείς

Την παραμονή τους στην Έβερτον ανανέωσαν τρεις παίκτες χθες.Οι Leighton Baines,Gareth Barry και Mason Holgate θα παραμείνουν παίκτες της ομάδας    Ο Leighton Baines υπέγραψε συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στην ομάδα μας έως τον Ιούνιο του 2019 και δήλωσε "Το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου το πέρασα εδώ στην Έβερτον και είναι κάτι που ελπίζω να συνεχιστεί ακόμα  και μετά από αυτά τα χρόνια.Είναι μια τεράστια τιμή να παίζω για την ομάδα και για όσο καιρό το έχω κάνει.Είμαι πολύ περήφανος που είμαι εδώ τόσο καιρό.Είμαι πολύ τυχερός δουλεύω σκληρά,προσέχω τον εαυτό μου και πάντα προσπαθώ να κάνω τα σωστά πράγματα και η ανταμοιβή για μένα είναι να περάσω τόσο καιρό σε αυτό το σπουδαίο club."
   O Gareth Barry επέκτεινε την παραμονή του στην ομάδα ως τον Ιούνιο του 2018 και δήλωσε "Ο νέος μάνατζερ ήρθε και μου έδωσε μια νέα παράταση ζωής είναι κάποιος άλλος που προσπαθώ να εντυπωσιάσω και έχει νέες τακτικές να μας δείξει.Πραγματικά βοήθησε το παιχνίδι μου και περιμένω να απολαύσω αυτή την σεζόν που ελπίζω να είναι πετυχημένη.Λένε ότι δεν μπορείς να αγοράσεις εμπειρία και για μένα είναι πολύ πιο εύκολο να μπω στο γήπεδο γνωρίζοντας ότι ξέρω.Προφανώς υπάρχουν διαφορετικές πλευρές του παιχνιδιού που είναι απαραίτητες όπως η ενέργεια,αλλά νοιώθω άνετα στο γήπεδο όπως πάντα ένοιωθα και θέλω να είμαι μέρος μια πετυχημένης ομάδας εδώ.
   O Mason Holgate υπέγραψε συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στην ομάδα μέχρι τον Ιούνιο του 2021 και δήλωσε "Δεν το περίμενα αλλά πραγματικά το απολαμβάνω και ελπίζω να έρχονται πολλές περισσότερες εμπειρίες.Η αυτοπεποίθηση μου μεγαλώνει καθώς έχω περάσει περισσότερο χρόνο στην πρώτη ομάδα. Αισθάνομαι τακτοποιημένος τώρα και ένα σωστό μέρος της ομάδας.Προφανώς τα παιδιά με έχουν βοηθήσει πολύ, έχουμε δύο σπουδαίους επαγγελματίες όπως ο Jags και ο Ashley που παίζουν στην ίδια θέση με εμένα και αυτό με βοηθάει.Βλέπω πράγματα που κάνουν και προσπαθώ να πάρω τα πάντα για να βελτιώσω τον εαυτό μου.Υπάρχουν και άλλοι βέβαια παίκτες όπως ο Seamus που επίσης με βοηθάνε παίρνω πολλές συμβουλές από μεγαλύτερους παίκτες.Ο μάνατζερ είναι πολύ καλός μαζί μου επίσης.Προφανώς και είναι σπουδαίο να πάρω μια ευκαιρία από αυτόν τόσο νωρίς.Έχω όλους αυτούς τους ανθρώπους γύρω μου, βοηθώντας με στην πορεία και θα ήθελα απλώς να συνεχίσω να μαθαίνω να αναπτυχθώ ως παίκτης και να κάνω ότι μπορώ για τον σύλλογο. "
   Ο Ροναλντ Κούμαν χαιρέτησε τις επεκτάσεις συμβολαίων των τριών παικτών λέγοντας μεταξύ άλλων για τους Gareth Barry και Leighton Baines  πως είναι "Αρχηγοί στα αποδυτήρια και στο γήπεδο" και για τον Mason Holgate "Ένα απο τα μεγάλα ταλέντα της ομάδας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου