Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Συνέντευξη με τον Tom Davies

Ο νεαρός μέσος μιλάει στη Daily Mail για την εώς τώρα πορεία του στην ομάδα αλλά και τους ποδοσφαιρικούς του στόχους.


"Δεν περίμενα ποτέ πως θα ήμουν man of the match στην πρώτη μου συμμετοχή στην ομάδα (με τη Norwich την προηγούμενη χρονιά). Παίξαμε καλά εκείνη την μέρα και πραγματικά ευχαριστήθηκα το παιχνίδι. Έδειξα σε όλους αλλά και στους οπαδούς μας τι μπορώ να προσφέρω. Αυτή τη χρονιά έχω μπει κάποιες φορές σαν αλλαγή και στην αποστολή της πρώτης ομάδας, αλλά ο βασικός μου στόχος είναι να γίνω βασικός. Από κει και πέρα το να κερδίσω ένα τρόπαιο με την Έβερτον είναι ένα όνειρο που θέλω να πραγματοποιηθεί. Ελπίζω στα επόμενα πέντε χρόνια να έχω την ευκαιρία να το έχω καταφέρει αλλά πρωτίστως πρέπει να επιτύχω τους στόχους που έχω θέσει βήμα βήμα.
Νομίζω πως είμαι ο τύπος του παίκτη που θα ήθελε ο Κούμαν καθώς μου αρέσει να βγαίνω μπροστά αλλά και να κάνω τάκλιν. Είναι εκπληκτικός προπονητής και από τη μέρα που ήρθε με έχει βοηθήσει πολύ στο παιχνίδι μου σε διάφορους τομείς όπως στην πρώτη επαφή με την μπάλα και στο κοντρόλ. Αλλά και αμυντικά σε ότι αφορά το πρέσινγκ και το να έχω αίσθηση του χώρου όταν αμύνομαι. Είναι λίγο διαφορετικό το στυλ που είχαμε στην U-23 αλλά και οι δύο προπονητές μου έχουν μάθει πολλά πράγματα και είμαι ευγνώμων γι αυτό."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου