Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Στην Everton ο Schneiderlin

H Έβερτον ανακοίνωσε την απόκτηση του διεθνούς Γάλλου μέσου, με συμβόλαιο διάρκειας 4μιση ετών.



Παίκτης της Έβερτον θα είναι ο 27χρονος μέχρι τον Ιούλιο του 2021 σε μιά μεταγραφή που κόστισε στην ομάδα μας 20 εκ. λίρες, ενώ στο συμβόλαιο του υπάρχουν όροι που μπορεί να ανεβάσουν το ποσό στα 24εκ.. Ο Morgan θα φοράει την φανέλα με το νούμερο 2 ενώ έκανε και τις πρώτες του αρκετά ενθουσιώδεις δηλώσεις στην παρουσίαση του από τον σύλλογο:

"Η Έβερτον είναι ένας μεγάλος σύλλογος με ιστορία στο νησί. Πάντα μου άρεσε η ατμόσφαιρα όταν έπαιζα σ΄αυτό το γήπεδο. Ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την ομάδα φορώντας αυτή τη φανέλα. Γνωρίζω τον manager της ομάδας, ξέρω πως μπορεί να βγάλει τον καλύτερο εαυτό μου, το στυλ του παιχνιδιού που του αρέσει και τι θέλει από μένα. Μιλήσαμε στο διάστημα που η ομάδα έδειχνε το ενδιαφέρον της για μένα. Ξέρω τι θέλει να πετύχει εδώ, πιστεύει στους στόχους της ομάδας και γι' αυτό άλλωστε βρίσκομαι και εγώ εδώ. Οι οπαδοί μας έχουν μεγάλες προσδοκίες και θα κάνουμε τα πάντα για να τις επαληθεύσουμε. Όταν μίλησα με τους ανθρώπους της ομάδας κατάλαβα αμέσως πως έχουν ένα μεγάλο σχέδιο για το μέλλον του club και έτσι ήθελα και γω να είμαι μέρος του. Θέλω πάρα πολύ να παίξω ποδόσφαιρο. Θέλω να αφήσω το στίγμα μου στην ομάδα και να φέρουμε όλοι μαζί την Έβερτον εκεί που της αξίζει. Το club έχει μεγάλους στόχους και κάθε μέρα στην προπόνηση θα δίνω τα πάντα για να γίνω καλύτερος. Είμαι πραγματικά "πεινασμένος" για ποδόσφαιρο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου