Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Σε "καλό δρόμο" ο Bolasie

Αν και έχει μήνες ακόμη μπροστά του για την πολυπόθητη επιστροφή στα γήπεδα, ο Κονγκολέζος μέσος νιώθει οτί τα πάει καλά.


Έχει ήδη κάνει μιά χειρουργική επέμβαση στο πόδι του και αναμένεται και μιά δεύτερη τον επόμενο μήνα προκειμένου -στην καλύτερη των περιπτώσεων- να επιστρέψει στο τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.

"Ήταν παράξενο. Όταν τραυματίστηκα, πονούσα για περίπου 20 δευτερόλεπτα, αλλά προσπάθησα να σηκωθώ και να συνεχίσω. Μετά από λίγο όμως κατάλαβα οτί κάτι σίγουρα δεν πήγαινε καλά με το πόδι μου. Στα αποδυτήρια αργότερα ο πόνος επανήλθε και οπτικά πλέον φαινόταν πως είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Δεν κατηγορώ τον Martial, είναι κάτι που το κάνω συνεχώς, δηλαδή να έχω επαφή με τον αντίπαλο και να κάνω αρκετά ανοίγματα με τα πόδια. Νομίζω πως δεν ήμουν συνηθισμένος να έχω έναν καινούριο τύπο προπόνησης κάτι το οποίο συνέβη όταν ήλθα στην Έβερτον. Στην Palace είχα την ρουτίνα μου και ήξερα κάθε μέρα ακριβώς τι συμβαίνει στο σώμα μου. Όταν όμως παίρνεις μιά μεταγραφή και οι προπονήσεις είναι διαφορετικές τότε άλλα μέρη του σώματος σου πιέζονται χώρις να το καταλαβαίνεις. Προετοιμάζομαι τώρα για την δεύτερη επέμβαση. Έχω πολύ καιρό να παίξω ποδόσφαιρο και είναι κάτι που έκανα συνεχώς τα τελευταία 10-15 χρόνια, αλλά πιστεύω πως τα πηγαίνω καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου