Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Davies: "Είμαι έτοιμος, θα δουλέψω σκληρά"

Ο 18χρονος, ήδη "τεράστιος", Tom Davies με δηλώσεις του, δείχνει αποφασισμένος να δουλέψει σκληρά για μιά θέση στην ομάδα της Έβερτον.


"Η αλήθεια είναι πως δεν ήμουν έτοιμος την προηγούμενη περίοδο για να μπω στην πρώτη ομάδα. Ήμουν μέλος της u-23. Άκουγα βέβαια τι έλεγαν όλοι για μένα αλλά έβλεπα στις προπονήσεις με την μεγάλη ομάδα πόσο πολύ έπρεπε να βελτιωθώ για να τους ανταγωνιστώ. Ο manager μου έδωσε χρόνο για να βελτιωθώ, να αποκτήσω εμπειρίες και να ενσωματωθώ με την ομάδα. Η συνεργασία μου με τον Ronald και τον Erwin είναι άψογη, με βοηθούν πολύ και εγώ προσπαθώ να κάνω ότι ακριβώς μου λένε. Έτσι νιώθω πλέον πως είμαι και εγώ μέρος όλου αυτού και πιστεύω πως η περίοδος που προετοιμαζόμουν άξιζε τον κόπο. Νιώθω 100% έτοιμος τώρα. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες στον χώρο που παίζω αυτή τη στιγμή και κάθε μέρα στην προπόνηση όλοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους δείχνοντας στον προπονητή πως θέλουν να είναι βασικοί στο επόμενο παιχνίδι. Όταν το έχεις αυτό ξέρεις οτι τα πράγματα πάνε καλά. Ξέρω πως πρέπει να δουλέψω όσο πιο σκληρά μπορώ για μιά θέση και αυτό ακριβώς θα κάνω."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου