Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Lukaku:Πιστεύω στον Κούμαν

Ο Lukaku απέχει μόλις ένα γκολ από το να γίνει ο κορυφαίος σκόρερ της Έβερτον από καταβολής Πρέμιερ λιγκ και δεν έκρυψε την σημαντική συμβολή του Ρόναλντ Κούμαν στο παιχνίδι του.
Ο Βέλγος επιθετικός όταν ρωτήθηκε που τον βοήθησε παραπάνω ο Ολλανδός δήλωσε "Στην συγκέντρωση.Ο μάνατζερ με βοηθάει και με κάποιες έξτρα λεπτομέρειες,Με την πίεση,το τρέξιμο χωρίς την μπάλα αλλά και το διανοητικό μέρος του παιχνιδιού.Όταν ήρθε εδώ ως μάνατζερ είχαμε μια συνομιλία.Μου είπε της ιδέες του και του είπα τις δικές μου και τότε μου έδειξε από την αρχή ακριβώς τι ήθελε να κάνω.Ήθελε από μένα να είμαι συγκεντρωμένος την κάθε στιγμή γιατί γνώριζε πως με τα τελειώματα μου, αν έχω την μπάλα το τελευταίο λεπτό μπορώ να κρίνω το παιχνίδι.Είμαι ένας άνθρωπος που δουλεύει πολύ σκληρά στην προπόνηση και ξέρω πως η σκληρή δουλεία θα αποδώσει.Αυτό μου είπε και ο μάνατζερ στην αρχή της σεζόν.Πίστεψα στην ποδοσφαιρική φιλοσοφία του και αυτό με βοήθησε να πάω μπροστά.Πάντα πρέπει να έχεις ανοιχτό το μυαλό σου σε διαφορετικά πράγματα.Πιστεύω στο τι θέλει να κάνει σε αυτό τον ποδοσφαιρικό σύλλογο.Με βοηθάει και αποδίδω σε όποια κατάσταση και αν θέλει να παίξουμε." Ο Lukaku θέλει η ομάδα να τερματίσει στην πρώτη εξάδα  "Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να βεβαιωθούμε ότι η ομάδα θα τελειώσει τη σεζόν όσο πιο ψηλά γίνεται", πρόσθεσε "Πρέπει να στοχεύουμε στην πρώτη εξάδα, είμαστε πολύ κοντά, και πρέπει να βοηθήσω την ομάδα. Αν μπορώ να παίξω το ρόλο μου που είναι το καλύτερο.Είμαι χαρούμενος με την ομάδα. Παίζουμε καλά από την αρχή του 2017 και θα πρέπει να κρατήσουμε τη βελτίωση. Είμαι απλώς επικεντρώμένος σε αυτή τη χρονική στιγμή. Αυτό είναι το λάθος που έκανα πέρυσι, όταν κοίταξα πολύ μπροστά. Τώρα για μένα είναι ακριβώς το επόμενο παιχνίδι και μετά το επόμενο παιχνίδι, η βελτίωση, κάνω τη δουλειά μου πιο ζωντανή μέρα με τη μέρα. Ξέρω πόσο καλός μπορώ να είμαι, αλλά είμαι πρόθυμος να κάνω την δουλεία μου και ξέρω ότι μπορώ να την κάνω. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου