Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Νέο συμβόλαιο για τον Charsley

Νέο συμβόλαιο διάρκειας 2 ετών υπέγραψε ο νεαρός Harry Charsley που θα τον κρατήσει στην ομάδα ως το καλοκαίρι του 2019.
Ο 20χρονος κεντρικός μέσος έχει εκπροσωπήσει 15 φορές τις νεότερες ομάδες της Εθνικής Ιρλανδίας και έχει σκοράρει 1 φορά.Ο Charsley είναι στην ομάδα από την ηλικία των εννέα ετών, και είναι ένας από τους παίκτες κλειδία του David Unsworth στην ομάδα κάτω των 23 που βρίσκεται μια ανάσα πριν την κατάκτηση της Premier League 2. Σε  συνέντευξη πριν το παιχίδι με την Τότεναμ ,με αφορμή την υπογραφή το νέου συμβολαίου είπε "Είμαι στην ευχάριστη θέση να υπογράψω ένα νέο συμβόλαιο. Έχω δουλέψει σκληρά αυτή τη σεζόν έτσι είναι ωραίο να έρχεται μια ανταμοιβή στο τέλος της.Έχω δουλέψει σκληρά κάθε χρόνο, προσπάθουμε να γίνουμε καλύτεροι κάθε χρονια και με τη βοήθεια όλων των προπονητών εδώ, νιώθω σαν να έχω κάνει αυτό. Ήταν μια ωραία κίνηση μέχρι στιγμής και τώρα θέλω να το συνεχίσω.«Ο στόχος τώρα είναι να κερδίσουμε το πρωταθλήμα[Premier League 2].Κάνουμε μόνο ένα βήμα τη φορά τώρα και αυτό είναι ένα μεγάλο παιχνίδι εναντίον Τότεναμ επόμενη (η ομάδα κέρδισε 4-1).Κοιτώντας προς το μέλλον, ο στόχος μου είναι να εντυπωσιάσει το προσωπικό πρώτης ομάδας στην προετοιμασία. Θέλω να δείξω το καλύτερό μου, εργάζονται σκληρά κάθε μέρα και θα δούμε πού αυτό μου παίρνει.«Το γεγονός πως ο κ.Κουμαν δίνει ευκαιρίες στους νέους παίκτες μας ενθαρρύνει όλους. Δίνει σε όλους μια ώθηση και να μας κάνει να εργαζόμαστε σκληρότερα επειδή θέλουμε να είμαστε οι επόμενοι που θα πάρουμε μια ευκαιρία."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου