Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Ανανέωσε ο Calvert-Lewin

Νέο συμβόλαιο για τον Dominic Calvert-Lewin ο νεαρός που ήρθε στην ομάδα μας μόλις το περασμένο καλόκαίρι υπέγραψε νέο συμβόλαιο που τον δεσμεύει με την Έβερτον ως τον Ιούνιο του 2022.
Ο Calvert-Lewin, έκανε το ντεμπούτο του με την πρώτη ομάδα, στη νίκη με 2-1 του Δεκέμβρη εναντίον της Άρσεναλ στο Goodison Park και από τότε έχει αγωνιστεί σε 10 αγώνες της πρώτης ομάδας, πιο πρόσφατα στο παιχνίδι εναντίον της Τσέλσι την Κυριακή.Ο 20χρονος πέτυχε το πρώτο του γκολ  στην νίκη 4-0, επι της Χαλ τον Μάρτιο.Στο περιθώριο της υπογραφής του νέου συμβολαίου του δήλωσε  "Δεν περίμενα τα πράγματα να προχωρήσουν τόσο γρήγορα  και να παίξω σε τόσα παιχνίδια, γι 'αυτό είμαι πολύ ευγνώμων και για αυτό και δουλεύω σκληρά κάθε μέρα για να βελτιώθω", δήλωσε ο Calvert-Lewin. "Μαθαίνω καθημερινά στην προπόνηση και στα παιχνίδια, οπότε δεν μπορώ να ζητήσω πολλά περισσότερα.Αισθάνομαι ότι ήταν μόλις χθες όταν υπογράψα για την Έβερτον, έτσι ώστε να είμαι εδώ τώρα είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα. Το άλμα μου στην πρώτη ομάδα ήταν λίγο ταχύτερο από το αναμενόμενο και έχω παίξει μερικά παιχνίδια τώρα. Ήρθα για την Under-23 αρχικά και τώρα απολαμβάνω πραγματικά να είμαι μέλος της ομάδας της πρώτης ομάδας.
Γύρω στα Χριστούγεννα πήρα την ευκαιρία μου, με την πρώτη ομάδα, ήρθα απο τον πάγκο και έκανα το ντεμπούτο μου. Έχει περάσει καιρός απο τότε  και προσπάθώ να προχωρήσω βήμα-βήμα κάθε μέρα
."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου