Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Koeman: Όνειρο να προπονήσω την Μπάρτσα

Ο Ρόναλντ Κούμαν μίλησε στην καταλανική εφημερίδα Sport και μεταξύ άλλων δήλωσε ότι όνειρο του είναι να προπονήσει κάποια στιγμή την Μπαρτσελόνα αλλά και την εθνική ομάδα της Ολλανδίας.
    '' Όλοι γνωρίζουν ότι είμαι από την Μπάρτσα, ξέρουν την αγάπη μου για ένα κλαμπ με το οποίο μεγάλωσα ως ποδοσφαιριστής και ως άνθρωπος. Στο ποδόσφαιρο όπως στη ζωή, όπως και στις επιχειρήσεις τα πάντα μπορούν να γίνουν. Στη ζωή μου ως επαγγελματίας προπονητής έχω δύο όνειρα. Το ένα είναι να να γίνω προπονητής στην Εθνική ομάδα της χώρας μου και η άλλη μου επιθυμία είναι να προπονήσω κάποια στιγμή την Μπαρτσελόνα. Τώρα βρίσκομαι στην Έβερτον, έχουμε ένα πολύ ισχυρό και συναρπαστικό πρότζεκτ και θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για να κερδίσουμε μια θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ την επόμενη σεζόν.  '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου