Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Αβέβαιος για το μέλλον του Robles

Δεν είναι σίγουρος για το μέλλον του στην Έβερτον μετά το ερχόμενο καλοκαίρι ο Joel Robles. Υπάρχουν πολλές φήμες για πιθανή απόκτηση τερματοφύλακα και δεν αισθάνεται σίγουρος για τη θέση του.
    '' Ήταν μια ολοκληρωμένη εποχή σε προσωπικό επίπεδο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις εμφανίσεις μου, έπαιξα καλά και νομίζω ότι έχω εκπληρώσει τις προσδοκίες. Τώρα το καλοκαίρι θα δούμε τι θα συμβεί, έχω ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο και πρέπει να συζητήσω με την ομάδα για να πάρω μια απόφαση. Νομίζω ότι πρέπει να πάρω μια σωστή απόφαση. Βρίσκομαι εδώ ήδη τέσσερα χρόνια αγωνιζόμενος να γίνω το νούμερο ένα, αλλά πλέον δεν είμαι σίγουρος για το τι θα συμβεί στο μέλλον. Έχω κάποιες αμφιβολίες, θα πρέπει να καθίσουμε κάτω με την ομάδα και να μιλήσουμε για το τι πρέπει να γίνει. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου