Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Schneiderlin: Δυνατότεροι την επόμενη σεζόν

Ο Morgan Schneiderlin δήλωσε χαρούμενος που αγωνίζεται στην Έβερτον, ανέφερε ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του στην προετοιμασία και πιστεύει ότι η ομάδα θα είναι δυνατότερη την επόμενη σεζόν.
    '' Θέλω να έχω μια πολύ καλή προετοιμασία, να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να είμαι πανέτοιμος για τη νέα σεζόν. Γνωρίζω τις δυνατότητες μου και ξέρω ότι μπορώ να δώσω περισσότερα για την ομάδα. Κάθε χρονιά που περνάει θέλω να εξελίσσομαι να γίνομαι καλύτερος και αυτό θα κάνω στη φετινή προετοιμασία. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Έβερτον, νιώθω πολύ καλά εδώ και θα κάνω τα πάντα ώστε να βρεθώ στην καλύτερη δυνατή φόρμα. Την επόμενη σεζόν θα είμαστε δυνατότεροι και θα στοχεύσουμε την είσοδο μας στην τετράδα. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου