Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Rooney: Ενθουσιασμένος που επέστρεψα

Ενθουσιασμένος για την επιστροφή του στην Έβερτον και ανυπόμονος να πατήσει ξανά ως παίκτης της ομάδας το χορτάρι του Goodison Park, δήλωσε ο Wayne Rooney στην πρώτη του συνέντευξη. Η επιστροφή στους τίτλους είναι ένας από τους στόχους του.



     '' Είναι πολύ συναρπαστικό που επέστρεψα. Είμαι ενθουσιασμένος, δεν μπορώ να περιμένω να συναντήσω τους συμπαίκτες μου να προπονηθώ στο προπονητικό κέντρο και να πατήσω το χορτάρι του Goodison Park. Είμαι εκστασιασμένος και πραγματικά δεν μπορώ να περιμένω. Η ομάδα φέτος έκανε πολύ καλές μεταγραφές και δείχνει ότι πηγαίνει μπροστά. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τρόπαια. ''

    '' Το πρώτο παιχνίδι που θα αγωνιστώ θα είναι πολύ συναισθηματικό για μένα και ανυπομονώ γι αυτό. Δεν επέστρεψα μόνο επειδή είμαι οπαδός της ομάδας η γιατί ήταν η πρώτη ομάδα που αγωνίστηκα, αλλά γιατί πιστεύω στις δυνατότητες της και αισθάνομαι ότι μπορούμε να πετύχουμε πράγματα. Θα υπάρχει πίεση σε μένα, όμως πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω την Έβερτον. Η ανέγερση του νέου γηπέδου βρίσκεται σε εξέλιξη, το κλαμπ ανεβαίνει επίπεδο και είμαι χαρούμενος που θα είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας. ''

    '' Όπως έχω δηλώσει τα τελευταία χρόνια, μόνο στην Έβερτον θα αγωνιζόμουν στην Premier League αν έφευγα από τη Μάντσεστερ Γ. Έλεγα αλήθεια και το πίστευα αυτό. Μόλις έμαθα ότι η Έβερτον ενδιαφέρεται για την απόκτηση μου, ζήτησα από τον ατζέντη μου να έρθει σε επαφή με την ομάδα γιατί εκεί ήθελα να πάω. Φέτος το καλοκαίρι ξεκίνησα νωρίς τις προπονήσεις, γιατί είχα μέσα στο μυαλό μου την επιστροφή στην Έβερτον. Τελικά η συμφωνία έκλεισε και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. ''

    '' Ο Ρόναλντ Κούμαν έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να έρθω στην Έβερτον. Όταν έγινε γνωστό ότι θα αποχωρήσω από τη Γιουνάιτεντ, έκανε κάποιες δηλώσει ότι θα με ήθελε στην ομάδα και ότι πίστευε ότι μπορώ να βοηθήσω. Υπήρχαν και άλλες προτάσεις που είχα αλλά μόλις έμαθα ότι με θέλει η Έβερτον, ήταν η μόνη επιλογή για μένα. Ο Kenwright έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιστροφή μου, όμως τον τελευταίο λόγο τον είχε ο Koeman. Όταν μιλήσαμε μαζί και κατάλαβα ότι πιστεύει σε μένα, ήμουν βέβαιος ότι θα επέστρεφα στο Goodison Park. ''  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου