Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Ανανέωσε ο Jagielka

Ο 34χρονος αρχηγός της Έβερτον ανανέωσε το συμβόλαιο του που έληγε το καλοκαίρι του 2018 με την ομάδα για ένα ακόμα χρόνο μέχρι το καλοκάιρι του 2019.
Ο Jagielka δήλωσε μετά την ανανέωση του συμβολαίου του "Επέστρεψα στην προετοιμασία και προσπάθησα να επαναφέρω την φυσική μου κατάσταση στο υψηλότερο δυνατό σημείο.Είναι πάντα ωραίο να έχεις την δυνατότητα ένος ακόμα χρόνου με την ομάδα. Δεν μου πήρε καθόλου για να αποφασίσω να υπογράψω το νέο συμβόλαιο.Είμαι ενθουσιασμένος που το έκανα και ανυπομονώ για αυτο το ταξίδι τα επόμενα δύο χρόνια.Ήταν μια φανταστική σεζόν εδώ, αλλά, ελπίζω, να δημιουργήσουμε κάποιες πιο ξεχωριστές αναμνήσεις τα επόμενα δύο χρόνια ώστε να μπορώ να κοιτάξω πίσω στο χρόνο μου στην Έβερτον με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου".Για την πιθανότητα να κατακτήσει ένα τίτλο με την Έβερτον ο Jagielka είπε "Αυτό είναι που θέλεις να πετύχεις", είπε. "Η ομάδα κινείται προς τα εμπρός. Δεν νομίζω ότι οι μεταγραφές έχουν τελειώσει, αλλά είναι καλό που έχουμε τους παικτες νωρίς.Για να μου προσφέρει ο πρόεδρος ένα επιπλέον χρόνο συμβολαίου - ελπίζω ότι μπορώ να παίξω το ρόλο μου,όποιος και αν είναι αυτός. Πρώτα απ 'όλα, θέλω να φτάσω στην βασική εντεκάδα και να κάνω το κομμάτι μου στο γήπεδο.Ρεαλιστικά, κερδίζοντας ένα τρόπαιο είναι ένας στόχος για αυτή τη σεζόν, την επόμενη σεζόν ... και για το μέλλον.Θέλουμε να αγωνιζόμαστε για πράγματα. Έχουμε ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι και θέλουμε να το περάσουμε, τότε θα προσβλέπουμε να είμαστε ανταγωνίστικοί και στις τέσσερις διοργανώσεις που θα παίξουμε αυτή την σεζόν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου