Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Τέλος η Εθνική Αγγλίας για Rooney

Ο Wayne Rooney πήρε την απόφαση να σταματήσει την καρίερα του με την Εθνική ομάδα της Αγγλίας.Σε μια απόφαση που σόκαρε την ποδοσφαιρική Αγγλία μετά από 119 συμμετοχές και 53 γκολ με την φανέλα των τριών λιονταριών ο Rooney ανακοίνωσε σήμερα την απόσυρση του από την Εθνική ομάδα με την παρακάτω δήλωση .
"Ήταν σπουδαίο ότι ο Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ με κάλεσε αυτή την εβδομάδα για να μου πει ότι με ήθελε ξανά πίσω στην εθνική Αγγλίας για τα ματς που έρχονται. Πραγματικά το εκτίμησα.Όμως, καθώς το έχω σκεφτεί πολύ εδώ και καιρό, είπα στον Γκάρεθ ότι έχω αποφασίσει να αποσυρθώ από το διεθνές ποδόσφαιρο.Είναι μια πραγματικά σκληρή απόφαση, την οποία έχω συζητήσει με την οικογένειά μου, τον προπονητή μου στην Έβερτον και όσους είναι κοντά μου.Παίζοντας για την Αγγλία ήταν πάντα ξεχωριστό για μένα. Κάθε φορά που επιλεγόμουν ως παίκτης ή αρχηγός ήταν ένα πραγματικό προνόμιο, ευχαριστώ τον καθένα που με βοήθησε. Όμως πιστεύω ότι είναι τώρα η ώρα να αποσυρθώ.Φεύγοντας από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν δύσκολο, αλλά ξέρω ότι πήρα τη σωστή απόφαση το να έρθω σπίτι μου στην Έβερτον. Τώρα θέλω να επικεντρωθώ με όλη μου την ενέργεια στο να τους βοηθήσω να πετύχουν.Θα παραμένω πάντα θερμός υποστηρικτής της Αγγλίας. Το μόνο που με πειράζει είναι πως δεν έχω συμμετάσχει σε κανένα σύνολό της που να έχει επιτυχία στο ενεργητικό του. Ευελπιστώ ότι οι εκπληκτικοί παίκτες που φέρνει ο Γκάρεθ στην ομάδα θα μπορέσουν να ανεβάσουν τον πήχη, και επίσης ευελπιστώ πως η ομάδα θα στηριχθεί από όλους.Μία μέρα το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα και ανυπομονώ να είμαι εκεί ως φίλαθλος ή ως κάτω από κάποιο πόστο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου