Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Ανέλαβε την ευθύνη

Ο Κούμαν ανέλαβε την ευθύνη για την κάκιστη εικόνα της ομάδας στο πρώτο παιχνίδι των ομίλων εναντίον της Αταλάντα.
"Η Αταλάντα έδειξε μεγαλύτερη επιθετικότητα, έδειξαν περισσότερο πάθος. Και αυτό είναι πραγματικά οδυνηρό, γιατί κατά την άποψή μου ξεκινάς με αυτό και μετά χρειάζεται ποιότητα στην μπάλα ", ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο Κούμαν στο BT Sport."Αναρωτιόμουν τι κάνω λάθος, για το δεύτερο ημίχρονο με την Τότεναμ (3-0 ήττα το προηγούμενο Σάββατο) και το πρώτο μισό εδώ. Δεν είναι ο τρόπος που μου αρέσει να βλέπω την ομάδα μου.Η αποφασιστικότητα και το πάθος που έδειξαν στο πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ πιο έντονα από ό, τι δείξαμε εμείς.Αλλά για άλλη μια φορά δεν είναι η ώρα και ο τόπος να επικρίνω τους παίκτες. Πρέπει να επικρίνω τον εαυτό μου γιατί η ομάδα δεν ήταν έτοιμη και αυτό είναι ένα θέμα δικό μου.Η όλη ομάδα της Αταλάντα ήταν πολύ καλύτερα προετοιμασμένη από εμάς. Για άλλη μια φορά αυτός που ευθύνεται είναι ο μάνατζερ"Η Έβερτον είναι τώρα χωρίς νίκη σε πέντε αγώνες σε όλους τους διοργανώσεις και η αποστολή της ομάδας δεν γίνεται ευκολότερη την Κυριακή με το ντέρμπι με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο Old Trafford.Ο  Κούμαν απαντησε σε ερώτηση για το αν το δύσκολο πρόγραμμα αποτελεί δικαιολογία για την κακή εκκίνηση λέγοντας. "Ξέρουμε από τις αρχές Ιουλίου ότι η έναρξη της σεζόν ήταν πολύ δύσκολη, πρέπει να την δεχτούμε", δήλωσε και συνέχισε"Αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι αυτό που δείξαμε στο πρώτο ημίχρονο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου