Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Ανανέωσε η νέα γενιά

Νέα συμβόλαια με την ομάδα υπέγραψαν οι τρείς νεαροί παίκτες, που αποτελούν ίσως την σπουδαιότερη παρακαταθήκη της Έβερτον για το μέλλον.
Οι Jonjoe Kenny, Dominic Calvert-Lewin και Mason Holgate θα βρίσκονται για αρκετά ακόμα χρόνια στην ομάδα μας Οι δύο αμυντικοί ο 20χρονος Jonjoe Kenny και ο 21χρονος Mason Holgate υπέγραψαν συμβόλαια, που λήγουν τον Ιουνίο του 2022. Ενώ ο 20χρονος επιθετικός Dominic Calvert-Lewin, υπέγραψε συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στην ομάδα μας τουλάχιστον ως το Ιούνιο του 2023.Ο Sam Allardyce δήλωσε σχετικά "Είμαστε ευτυχείς που αυτοί οι νέοι άνδρες έχουν δεσμευτεί μακροπρόθεσμα στην ομάδα και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου, ότι θα παίξουν μεγάλο ρόλο στην Έβερτον για πολύ καιρό ακόμα.Το βάθος των νεαρών ταλέντων στην ομάδα μας είναι πολύ ενθαρρυντικό, ένα σαφές σημάδι ότι κάνουμε τα πράγματα σωστά ως ομάδα, στην ανάπτυξη νέων παικτών μας και οι Mason, Jonjoe και Dominic συνθέτουν αυτό που προσπαθούμε να επιτύχουμε με τους νέους παίκτες εδώ στην Έβερτον." Ικανοποιημένοι απο την υπογραφή του νέου συμβολαίου
τους δήλωσαν και οι τρείς νεαροί ο Jonjoe Kenny δήλωσε "
Η Έβερτον είναι ένας κορυφαίος σύλλογος και είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε πετύχουμε μεγάλα πράγματα ως ομάδα.Αν όλοι κολλήσουμε μπορούμε να ανταγωνιστούμε στο υψηλότερο επίπεδο και έχουμε την επιθυμία να το κάνουμε αυτό. Για να επεκτείνω την καριέρα μου εδώ, είμαι φτιαγμένος. Θέλω να μείνω στην Έβερτον για όσο διάστημα μπορώ, αλλά ξέρω ότι πρέπει να συνεχίσω να παίζω εβδομάδα μέ  εβδομάδα, να παίζω καλά και να εντυπωσιάζω. Ευτυχώς, μπορώ να συνεχίσω να το κάνω.Τα αποτελέσματα ήταν καλά πρόσφατα και να συμμετάσχω σε αυτό, απλά δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα".O Mason Holgate είπε "Είναι τεράστια ώθηση να υπογράψουμε αυτή τη νέα συμφωνία ", δήλωσε ο 21χρονος αμυντικός. "Είναι μια ενισχυση της εμπιστοσύνης που δείχνει η ομάδα ιδιαίτερα σε μένα.Μου έχουν δοθεί ευκαιρίες εδώ στην Έβερτον και έχει υπάρξει πίστη σε εμένα και το καταλαβαίνω. Όσο περισσότερη εμπειρία αποκτήσω, τόσο
περισσότερο θα μπορέσω να αναπτυχθώ και να βελτιωθώ.
Είναι μια καλή στιγμή να είσαι νέος στην Έβερτον. Έχεις πολλές πιθανότητες. Κάθε φορά, οι σύλλογοι παίρνουν ένα πλήθος από παίκτες από την ίδια γενιά που έρχονται και ελπίζω ότι αυτό είναι που συμβαίνει εδώ.Υπάρχουν πολλοί παίκτες της γενιάς μου - Dom, Mola [Ademola Lookman], Davo [Tom Davies] και Jonjoe - και ελπίζουμε ότι μπορούμε να είμαστε όλοι εδώ εδώ και πολύ καιρό.Νομίζω ότι μπορούμε να επιτύχουμε σπουδαία πράγματα εδώ."Τέλος ο
επιθετικός Dominic Calvert-Lewin δήλωσε "
Είναι ένας συναρπαστικός χρόνος να είμαι εδώ και για μένα η μάθηση από παίκτες όπως ο Wayne Rooney δεν θα μπορούσε να είναι κάτι καλύτερο για τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη μου.Με λίγους ακόμα νεαρούς παίκτες που έρχονται και αυτή τη στιγμή, είναι καλό γιατί όλοι μας πιέζουμε το ένα το άλλο.Αισθάνομαι ότι βελτιώθηκα πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα και εξακολουθώ να προσπαθώ να βελτιώνομαι. Αυτό είναι που δουλεύω καθημερινά. Είναι ωραίο να αμείβω και να απολαμβάνω το ποδόσφαιρο και είναι μια περήφανη μέρα για μένα και την οικογένειά μου. "




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου