Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Στην Μπερνλι ο Lennon


Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στην Έβερτον, ο Aaron Lennon όπως αναμενόταν τις τελευταίες μέρες πήρε μεταγραφή για την Μπέρνλι και έβαλε την υπογραφή του σε συμβόλαιο δύο ετών με τη νέα ομάδα του.
    Στα ζαχαρωτά πήγε τον Ιανουάριο του 2015 ως δανεικός από την Τότεναμ και το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς με κανονική μεταγραφή. Με την Έβερτον έπαιξε σε 77 αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις σκοράροντας 9 τέρματα. Στη νέα του ομάδα πήρε τον αριθμό 25. Ο Lennon δήλωσε: Η Μπέρνλι ήταν η ομάδα που ήθελα να παίξω και ανυπομονώ να ξεκινήσω τις υποχρεώσεις μου με τη νέα ομάδα μου. Η ομάδα κάνει βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια και θέλω να είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας. Πιστεύω ότι έχω πολλά να προσφέρω, είμαι 30 ετών και εξακολουθώ να θέλω να παίζω σε υψηλό επίπεδο. Τον τελευταίο χρόνο δεν έπαιξα όσο ποδόσφαιρο θα ήθελα και πλέον θέλω να αγωνίζομαι όσο το δυνατόν περισσότερο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου