Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Υπέγραψε ο Walcott

Ο Theo Walcott υπεγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τρεισήμισι χρόνων με την ομάδα μας.Ο διεθνής μεσοεπιθετικός στοιχισε στην ομάδα μας 20 εκατομμύρια λίρες.
   Ο 28χρονος Άγγλος επιθετικός μετά απο 12 χρόνια 396 συμμετοχές και 108 γκολ στην Άρσεναλ, έρχεται στην ομάδα μας.Στις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης της Έβερτον ο Walcott είπε  "Είμαι πολύ φιλόδοξος και έχω έρθει εδώ επειδή θέλω να ωθήσω την ομάδα στο επόμενο επίπεδο και με τους παίκτες που έχουν έρθει, νιώθω ότι το επόμενο επίπεδο μπορεί να επιτευχθεί.Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκίνησα ένα νέο κεφάλαιο και ένιωθα ότι αυτό ήταν το σωστό μέρος για να έρθω.Ο προπονητής είναι πολύ φιλόδοξος και αισθάνομαι ότι η ομάδα πηγαίνει προς τη σωστή κατεύθυνση.Η Έβερτον είναι ένα κλαμπ με μεγάλη ιστορία. Οι οπαδοί είναι πάντα παθιασμένοι, είναι υπέροχοι και πάντα το βρίσκω πολύ δύσκολο, να παίζω εδώ.

  Η ομάδα έχει κερδίσει (παλιότερα) τρόπαια, αλλά θέλω να κερδίσουμε τώρα τρόπαια. Ο προπονητής είναι πολύ πεινασμένος και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι. Είχα μαζί του κανα δύο συνομιλίες και αμέσως ένιωσα αυτή την πείνα και την επιθυμία που είχε από μένα. Χρειάζομαι αυτό και το ήθελα αυτό.Θέλω να συμμετέχω σε κάτι που κτίζεται και όπως είπα και πριν, είναι μια πολύ φιλόδοξη ομάδα.Το γεγονός ότι θα υπάρξει ένα νέο στάδιο που θα γίνει τα επόμενα χρόνια, είναι συναρπαστικές στιγμές για την Έβερτον.Είμαι τρομέρα ενθουσιασμένος και θέλω μόνο να κάνω αυτό που κάνω καλύτερα που παίξω ποδόσφαιρο και εκφράζω τον εαυτό μου γιατί είμαι ενθουσιασμένος και πάλι, είμαι πραγματικά.Πιστεύω πραγματικά ότι θα δώσω το είναι μου , κάτι που πάντα έκανα, και αυτός ο τόπος για να γίνει.Υπάρχει κάτι σχετικά με αυτή την μεταγραφή η οποία μόλις αισθανόμουν πολύ καλά.Ένιωσα ότι ήρθε η ώρα για μένα να αποχωρήσω (από την Άρσεναλ). Ήταν λυπηρό, αλλά είναι συναρπαστικό ταυτόχρονα και θέλω να επαναπροσδιορίσω την καριέρα μου και να κερδίσω με την Έβερτον να κερδίσω τίτλους όπως έπραξαν πριν.Θέλω να συμμετέχω σε κάτι και νιώθω ότι αυτό το μέρος θα μου το προσφέρει αυτό."Ο Sam Allardyce είπε σχετικά με την μεταγραφή του Walcott  μεταξύ άλλων"Είμαι ενθουσιασμένος ο Theo θα φέρει στην ομάδα γκολ ασίστ και ρυθμό όπως και σκληρή δουλεία χωρίς την μπάλα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου