Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Tosun: καλύτερος τη νέα σεζόν

Ο Cenk Tosun δήλωσε ικανοποιημένος με την παρουσία του στο δεύτερο μισό της χρονιάς, ανέφερε ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του στην προετοιμασία και ότι θα είναι καλύτερος τη νέα σεζόν με την Έβερτον.
    '' Η Πρέμιερ Λιγκ είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα για να προσαρμοστείς. Πιστεύω ότι τα κατάφερα και είμαι χαρούμενος που πρόσφερα στην ομάδα με τα γκολ που σημείωσα. Το καλοκαίρι στην προετοιμασία θα δουλέψω σκληρά για να είμαι απόλυτα έτοιμος στην επόμενη χρονιά. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαι καλύτερος τη νέα σεζόν και θα δουλέψω προς αυτή την κατεύθυνση. Οι συμπαίκτες το προπονητικό τιμ και οι οπαδοί είναι φανταστικοί μαζί μου από όταν ήρθα και μπορώ να πω ότι θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου ώστε να δείξω ακόμα περισσότερα από αυτά που μπορώ να κάνω. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου