Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Ο πιστός Coleman

Ο Seamus Coleman έδωσε μια συνέντευξη στους Irish Times που μίλησε για την πίστη του στην Έβερτον και για το πόσο θα ήθελε η ομάδα να κερδίσει ένα κύπελλο.Ο Ιρλανδός μπακ είπε αναλυτικά:
"Δεν ήμουν ποτέ κοντά στο να φύγω", είπε όταν τέθηκε το ζήτημα μιας πιθανής μετάγραφής του από την Έβερτον "Υπήρξε ενδιαφέρον από πολλές ομάδες αλλά ποτέ δεν έψαχνα για μια διέξοδο. Αυτή είναι η  αλήθεια. Ό, τι συνέβη ήταν μεταξύ των συλλόγων, αλλά πάντα ήμουν ευτυχυσμένος στην Έβερτον" και συνέχισε "Ο καθένας είναι διαφορετικός. Μπορείτε να κοιτάξετε πίσω και οι άνθρωποι μπορούν να πουν "Πρέπει να προχωρήσεις", "πρέπει να κερδίσεις πράγματα", "πρέπει να πάς στην κορυφή". Αλλά η Έβερτον με έφερε από την Σλίγκο Ρόβερς, ήταν καλοί για μένα. Η πίστη δεν είναι πια κάτι , αλλά για μένα, αισθάνομαι καλά εκεί, αισθάνομαι ότι έχουν κάνει πολλά για μένα. Ξέρω το ποδόσφαιρο, ίσως 5 ή 10 κακές εμφανίσεις και οι οπαδοί, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, θα θέλουν άλλους παίκτες μέσα. Αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργεί. Αλλά για μένα, η Έβερτον είναι εκεί που θέλω να είμαι.Και όπως συνεχίζω να λέω, να κερδίσω ένα Κύπελλο θα σήμαινε περισσότερα για μένα από το να το κερδίσω κάπου αλλού επειδή έχω μείνει τόσο πολύ. Είμαι 30 τώρα και είναι κάτι που είναι στο μυαλό μου από την αρχή αυτής της σεζόν και θα είναι μέχρι το τέλος της μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου  ή μέχρι να βγούμε εκτός αυτού. Και αν όλοι το πιστεύουμε, είναι δυνατόν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου