Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Πολύ χαρούμενος στην Έβερτον

Ο Andre Gomes είναι «πολύ χαρούμενος» και «απολαμβάνει να παίζει για την Έβερτον», αλλά λέει ότι θα σεβαστεί την Μπαρτσελόνα και περιμένει μέχρι το καλοκαίρι να αποφασίσει αν θέλει να ενταχθεί στην Έβερτον μόνιμα.Ο Gomes δήλωσε στο Sky Sports: "Πρέπει να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Προς το παρόν είμαι ευχαριστημένος με όλους, [αλλά] προφανώς δεν είμαι τόσο χαρούμενος, γιατί ως ομάδα θέλουμε περισσότερο.Είμαι ένας από τους ανθρώπους που μπορούν να αποφασίσουν για το μέλλον αλλά είμαι ακόμη παίκτης της Μπαρτσελόνα και πρέπει να τους σεβαστώ όλους.Θα αποφασίσω στο τέλος της σεζόν, αλλά τώρα είμαι ευτυχής εδώ.Η Premier League είναι σκληρή", πρόσθεσε. "Μερικές φορές αισθάνεσαι ότι έχεις τον έλεγχο και στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι.Συχνά μικρές λεπτομέρειες αλλάζουν τα παιχνίδια και αυτό συνέβη μερικές φορές φέτος, όταν έρχεται από μια τέτοια ήττα (Νιουκάστλ), είναι δύσκολο να ανακτήσουμε την αυτοπεποίθηση μας.Αλλά η Τσέλσι θα είναι μία καλή πρόκληση για να ανακτήσουμε την αυτοπεποίθηση μας και πάλι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου