Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Ο Barry ελπίζει σε κλήση στην Εθνική Αγγλίας

Ήρθε στην Έβερτον για να πάρει παιχνίδια και ελπίζει να επιστρέψει στην Εθνική Αγγλίας.To ερχόμενο καλοκαίρι θα έχει πατήσει ήδη τα 33 του χρόνια και ελπίζει να καταφέρει να πάει στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.
Ο Barry δήλωσε στην Everton TV "Είναι κάτι που δεν μπορώ να απορρίψω αυτή την στιγμή.Εντάχθηκα στην Έβερτον, παίζω κανονικά και αυτή την στιγμή ο κύριος στόχος μου είναι να διατηρήσω την φόρμα μου.Αν έρθει μια κλήση από την Εθνική θα είναι φανταστικά, αλλά είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μου."Πρόσφατα έφτασε τις 500 συμμετοχές και αν συνεχίσει και ξεπεράσει τις 516 συμμετοχές τότε θα βρεθεί πάνω από τον Emile Heskey στην 5η θέση όλων των εποχών, της λίστας των παικτών με της περισσότερες συμμετοχές στο πρωτάθλημα. Ο ίδιος είπε σχετικά "Πάντα έλεγα ότι θέλω να παίξω όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο το σώμα και τα πόδια μου, μου επιτρέπουν να το κάνω. Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι καλά και πραγματικά υγιής, και είμαι αισιόδοξος ότι θα μπορώ να παίξω για μια σειρά ετών. Πάντα βλέπω μια σεζόν κάθε χρόνο και αυτή τη σεζόν, ψάχνω στη διατηρήσω μια καλή φόρμα και να βοηθήσω την Έβερτον να ανεβεί στην βαθμολογία, για να δούμε που θα μας βγάλει"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου