Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Υπέγραψε νέο συμβόλαιο ο Μαρτίνεθ

Ο Ρομπέρτο Μαρτίνεθ, υπέγραψε αργά χθες το βράδυ ένα νέο πενταετές συμβόλαιο, που θα τον κρατήσει στην Έβερτον μέχρι το 2019.
   Η Έβερτον επιβεβαίωσε χθες το βράδυ, ότι έχει υπογράψει ένα νέο πενταετές συμβόλαιο με τον μάνατζερ Ρομπέρτο Μαρτίνεθ, μέχρι το τέλος της περιόδου 2018/2019. Ο προπονητής μας την πρώτη του χρονιά στην ομάδα, έλαβε πολύ κολακευτικά σχόλια για την δουλειά του. Σημείωσε έναν αριθμό ρεκόρ 21 νικών στο πρωτάθλημα τερματίζοντας στην πέμπτη θέση και εξασφαλίζοντας για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια την Έξοδο στην Ευρώπη. ''Είμαι ενθουσιασμένος που μου δίνεται η ευκαιρία να δουλέψω, για ακόμα περισσότερα χρόνια στην ομάδα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω, όλους όσους σχετίζονται με την ομάδα. Το διοικητικό συμβούλιο, όλο το προσωπικό, του παίκτες άλλα και τους εξαιρετικούς οπαδούς μας, που πίστεψαν σε μένα και μου έδωσαν την ευκαιρία να χτίσω κάτι καινούργιο, βασιζόμενος στην παράδοση και την επιτυχία της μεγάλης αυτής ομάδας. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα, κατάλαβα πως πρόκειται για έναν ξεχωριστό σύλλογο. Μου άρεσε πάρα πολύ η πρώτη χρονιά στην ομάδα και είμαι πολύ υπερήφανος, με τον τρόπο που αγωνίστηκε η ομάδα σε όλη την διάρκεια της σεζόν. Όλοι μαζί καταφέραμε να βγάλουμε αυτό το αποτέλεσμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου