Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Stones: Απολαμβάνω κάθε στιγμή στην Εθνική ομάδα

O John Stones δηλώνει ενθουσιασμένος από το ντεμπούτο, άλλα και τη συμμετοχή του στην προετοιμασία της Εθνικής Αγγλίας για το Μουντιαλ.
   Ο ποδοσφαιριστής πραγματοποίησε την πρώτη του συμμετοχή, στο φιλικό που έγινε πριν λίγες μέρες κόντρα στο Περού. Ήταν στην προεπιλογή της εθνικής ως stand by, έκανε μαζί με την ομάδα προετοιμασία άλλα τελικά δεν μπήκε στην τελική 23άδα για το Μουντιάλ. Αυτό βέβαια δεν τον στεναχωρεί, γιατί έχει όλο το μέλλον μπροστά του να αγωνιστεί και να καταφέρει να καθιερωθεί στη βασική ενδεκάδα της Αγγλίας.
   '' Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που έκανα το ντεμπούτο μου. Ήταν 2 μέρες μετά τα γενέθλια μου και δεν πίστευα ότι θα συνέβαινε τόσο γρήγορα. Είναι μια τρομερή εμπειρία και απολαμβάνω κάθε στιγμή της συμμετοχής μου στην ομάδα. Η συμμετοχή μου στην προετοιμασία της Αγγλίας, μου δίνει το κίνητρο να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο, ώστε στο μέλλον να κληθώ ξανά στην ομάδα. Όπως βλέπουμε, οι νέοι παίκτες παίρνουν τις ευκαιρίες τους να αγωνιστούν στην Εθνική Ομάδα και αν έχω ξανά την ευκαιρία, πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου