Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Oviedo: Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα ξανά

Ο Bryan Oviedo δήλωσε ότι αισθάνεται πολύ χαρούμενος που επέστρεψε ξανά στην ομάδα, ενώ ανέφερε ότι οι πολλοί αγώνες την περίοδο των γιορτών θα τον βοηθήσουν να βρει τη φόρμα του.
   Ο Κοσταρικανός επέστρεψε μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα κόντρα στην Κράσνονταρ και είναι πλέον στη διάθεση του Μαρτίνεθ. '' Υπάρχουν τόσα πολλά παιχνίδια την περίοδο των γιορτών και είναι μια ευκαιρία να αγωνιστώ, να βοηθήσω την ομάδα και να βρω την φόρμα μου. Πρέπει να κερδίσουμε όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε, γιατί είναι πολύ σημαντικό για μας να ανέβουμε στη βαθμολογία. Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα ξανά και αισθάνομαι καλά. Είμαι λίγο κουρασμένος από τον αγώνα κόντρα στην Κράσνονταρ, αλλά και πολύ χαρούμενος που αγωνίστηκα με την ομάδα. Πιστεύω ότι στα επόμενα παιχνίδια θα είμαι καλύτερος. Νομίζω ότι η ομάδα μας, μπορεί να μείνει ανταγωνιστική μέχρι το τέλος της σεζόν. Στο Europa League κάνουμε μια πολύ καλή πορεία, έχουμε μια καλή ομάδα και αν καταφέρουμε να παίξουμε καλά και στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη, θα είναι πάρα πολύ καλό για μας.'' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου