Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Kone: Θέλω να διακριθούμε στην Ευρώπη

Ο Arouna Kone εξέφρασε την επιθυμία του, να διακριθεί με την Έβερτον στο θεσμό του Europa League.
   Θέλει πολύ να αγωνιστεί με την ομάδα και αν του δοθεί η ευκαιρία, θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για την Έβερτον. '' Είμαι πολύ χαρούμενος που πήραμε την πρόκριση από τους ομίλους και θα έχω την ευκαιρία να παίξω σε περισσότερα παιχνίδια στην Ευρώπη. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την προοπτική και θέλω πολύ να διακριθούμε, προχωρώντας όσο πιο μακρυά γίνεται στη διοργάνωση. Κατάφερα να κερδίσω έξοδο στην Ευρώπη με τη Σεβίλλη παλαιότερα, όμως δόθηκα δανεικός στο Ανόβερο την επόμενη χρονιά και δεν κατάφερα να παίξω. Το ίδιο και με τη Λεβάντε. Τερματίσαμε στην έβδομη θέση, κερδίσαμε έξοδο στο Europa League, όμως εγώ πήρα μεταγραφή για τη Γουίγκαν και πάλι δεν αγωνίστηκα.
   Στη συνέχεια κέρδισα συμμετοχή στην Ευρώπη με τη Γουίγκαν μέσω του FA Cup, αλλά πήρα μεταγραφή για την Έβερτον. Έχω χάσει διάφορες Ευρωπαικές διοργανώσεις λόγω των μεταγραφών, οπότε φέτος που μου δίνεται η ευκαιρία ανυπομονώ να συμμετάσχω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου