Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Νέο συμβόλαιο θέλει ο Kone

Ο Ιβοριανός επιθετικός της ομάδας Arouna Kone δήλωσε πως θα ήθελε να ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ομάδα μας.
Ο 31 ετών Arouna Kone διανύει το τελευταίο χρόνο στην ομάδα μας και δήλωσε στην Liverpool echo "Δεν νοιώθω καμία πίεση λόγω του ότι είμαι στην τελευταία χρονιά του συμβολαίου μου.Αν μη τι άλλο είναι μια θετική πίεση που την αντιμετωπίζω ως πρόκληση.Όταν υπογράφεις για ένα σύλλογο και σχεδόν αμέσως μένεις έξω για δύο χρόνια, οι οπαδοί σκέφτονται ταιριάζει αυτός μήπως κάτι άλλο συμβαίνει;Αυτή είναι η πρώτη σεζόν που είμαι 100% καλά και είμαι πάλι στα καλύτερα μου.Απλά θέλω να βοηθήσω είτε μείνω είτε φύγω.Θα ήθελα πολύ να μείνω και να επεκτείνω το συμβόλαιο μου.Αλλά ακόμα και αν φύγω η τελευταία εντύπωση που θα ήθελα να έχουν για μένα είναι πως ήμουν ένας τύπος που όταν ήταν σε φόρμα παρουσίασε μια καλή εικόνα για τον εαυτό του και για την Έβερτον"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου