Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Σκέφτεται να αποχωρήσει ο Naismith

Ο Steven Naismith δήλωσε ότι ενδέχεται να αποχωρήσει από την ομάδα, αν δεν μπορέσει να αγωνίζεται σε τακτική βάση.
    Είναι απογοητευμένος που δεν παίρνει ευκαιρίες στην Έβερτον και τον Ιανουάριο θα σκεφτεί σοβαρά το μέλλον του. '' Όταν ενδιαφέρθηκε η Νόριτς για μένα το καλοκαίρι, ο προπονητής αρνήθηκε να με παραχωρήσει γιατί με χρειαζόταν στην ομάδα. Μου είπε ότι θα μιλήσουμε ξανά για το θέμα τον Ιανουάριο. Αυτή την στιγμή είμαι επικεντρωμένος στο να παίζω ποδόσφαιρο και ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ ξανά. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από την ημέρα σκόραρα χατ τρικ απέναντι στην Τσέλσι. Είμαι απογοητευμένος που δεν μπορώ να αγωνίζομαι με την ομάδα. Υπάρχουν φορές που έμεινα εκτός λόγω τραυματισμού, όμως τώρα είμαι απόλυτα έτοιμος και είναι δύσκολο να το αντιμετωπίσω. Θα σταθμίσω όλες τις επιλογές μου και μετά θα αποφασίσω για το μέλλον μου. ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου