Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Νίκη στο Etihad θέλει ο Besic

Ο Βόσνιος έχει "πάρει τα πάνω του" τον τελευταίο καιρό και δίνει το σύνθημα για την πορεία στο πρωτάθλημα.








"Παίζουμε στο Etihad την επόμενη βδομάδα και είναι 3 σημαντικοί πόντοι που πρέπει να πάρουμε γιατί θέλουμε την 4η θέση στο πρωτάθλημα. Επίσης ένα θετικό αποτέλεσμα θα μας προετοιμάσει και για τον επαναληπτικό του κυπέλλου. Είναι σημαντικό που πήραμε τη νίκη στο κύπελλο εντός, ο προπονητής μας είπε να το δούμε σαν ένα και μοναδικό παιχνίδι και μεις απλά βγήκαμε και πήραμε το ματς. Δεν ξέρω αν ήταν το καλύτερο μου παιχνίδι με τη φανέλα της Έβερτον, εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου. Πάντως δεν είμαι καθόλου αγχωμένος, ανεξαρτήτως του αντιπάλου, παίζω το ποδόσφαιρο μου. Σε οτι αφορά αυτά τα δύο παιχνίδια πάντως έχω να πω, πως η City είναι καλή ομάδα αλλά το ίδιο και εμείς."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου