Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Έτοιμος να τα δώσει όλα ο Oviedo

Με την ανανέωση του συμβολαίου του και την επιστροφή του από μιά περίοδο τραυματισμών ο Κοσταρικανός δηλώνει χαρούμενος και αφιερωμένος στο σύλλογο.



"Νιώθω πολύ καλά με τα τελευταία παιχνίδια. Μετά το πέρας των αγώνων η αποθεραπεία πάει πολύ καλά ενώ σε επτά μέρες έπαιξα τρία παιχνίδια και δεν είχα καμιά ενόχληση. Θέλω να συνεχίσω έτσι και να βοηθήσω την ομάδα όσο μπορώ.
Βέβαιως ήταν δύσκολη η τελευταία αυτή περίοδος για μένα. Όταν τραυματίζεσαι, και ήμουν αρκετά άτυχος σ΄αυτό το κομμάτι, δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα να κάνεις. Είναι απλά κακή τύχη."

Ο Oviedo στάθηκε και στην αμέριστη υποστήριξη των οπαδών της ομάδας όλο αυτόν τον καιρό που βρισκόταν στα "pits".

"Είμαι αρκετό καιρό εδώ και πραγματικά νιώθω σαν στο σπίτι μου. Είμαι χαρούμενος και στα παιχνίδια και στις προπονήσεις και η ατμόσφαιρα είναι άριστη. Το προσωπικό της ομάδας, οι συμπαίκτες μου και οι οπαδοί μας, όλα είναι τέλεια. Για όλους αυτούς τους λόγους ήταν εύκολη απόφαση για μένα να παραμείνω εδώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου