Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Θέλει Τσάμπιονς Λιγκ ο Λουκάκου

Ο Βέλγος επιθετικός επανέλαβε για ακόμα μια φορά, την επιθυμία του να αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ.
    Προς το παρόν δηλώνει συγκεντρωμένος στην Έβερτον και προσηλωμένος στους στόχους της ομάδας. '' Το ερχόμενο καλοκαίρι θα είμαι 23 ετών. Αγωνίζομαι από τα 16 μου, έχουν περάσει εφτά χρόνια και δεν έχω πάρει ακόμα γεύση από Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτή η διοργάνωση είναι το επόμενο βήμα, όμως δεν το σκέφτομαι αυτή την στιγμή, γιατί υπάρχει το πρωτάθλημα και το Κύπελλο στο οποίο θέλουμε να διακριθούμε. Η Έβερτον είναι η ομάδα που με εμπιστεύτηκε, όταν κανείς δεν πίστευε σε μένα. θα είμαι πάντα ευγνώμων σε αυτούς. Όταν έρθει η στιγμή, θα μιλήσω με τον προπονητή και θα του πω αυτά που σκέφτομαι για το μέλλον μου. Αυτό που προέχει όμως, είναι να βοηθήσω την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου