Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Κριτική απο τον Pienaar

Ο Steven Pienaar άσκησε κριτική στην ομάδα γιατί του ζήτησαν να περιμένει ως το τέλος της σεζόν για να συζητήσουν το ενδεχόμενο ανανέωσης του συμβολαίου του.
Ο Νοτιοαφρικανός θεωρεί αδικαιολόγητη την συμπεριφορά της ομάδας απέναντι του.Ο μέσος της ομάδας μας που πριν λίγες μέρες έγινε 34 ετών, έχει πάνω από 200 συμμετοχές με την φανέλα της Έβερτον, αλλά μόλις 3 την φετινή σεζόν που ταλαιπωρήθηκε ξανά με προβλήματα τραυματισμών.Αναλυτικά είπε στο kickoff.com "Είμαι 100% έτοιμος και ένιωθα σε καλή φόρμα όταν έπαιξα κάποια παιχνίδια τον Γενάρη.Δεν είμαι στην αποστολή εδώ και έξι εβδομάδες .Δεν ξέρω γιατί και προφανώς με ανησυχεί, αλλά αυτή είναι η απόφαση του προπονητή και πρέπει να την σεβαστώ.Το να περιμένω ως το τέλος της σεζόν για να ακούσω αν η Έβερτον θέλει να επεκτείνει το συμβόλαιο μου είναι αδικαιολόγητο,Νοιώθω, πως δεν είναι ο τρόπος που οραματιζόμουν να τελειώσω την καριέρα μου, στην ομάδα που ήταν τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μου.Οι εκπροσώποι μου προσπάθησαν ανεπιτυχώς κάποιες φορές ,να πάρουν κάποιες ενδείξεις από την ομάδα για το μέλλον μου,είμαι στο σκοτάδι. Προφανώς θέλω να κρατήσω τις επιλογές μου ανοιχτές γιατί θέλω να συνεχίσω να παίζω τουλάχιστον για δύο ακόμα σεζόν"και συνέχισε "Ψάχνω για χρόνο συμμετοχής σε αυτό το σημείο της καριέρας μου, σε αυτή την κατάσταση δεν με πειράζει να παίξω και στην Τσάμπιονσιπ ως το τέλος της σεζόν.Θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση. Ακόμα νοιώθω ότι έχω πολλά να προσφέρω και σε αυτό το σημείο της καριέρας μου, αλλά αυτό που είναι το πιο σημαντικό για μένα είναι να παίζω παιχνίδια"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου