Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Το συγκινητικό αντίο του Tim Howard

Ο Tim Howard φιλάει το δοκάρι μετά το χθεσινο παιχνίδι
Ο Tim Howard έπαιξε χθες το τελευταίο του παιχνίδι με την φανέλα της Έβερτον.Ο φίλοι και οι παίκτες της ομάδας, αποχαιρέτησαν τον Αμερικάνο τερματοφύλακα με ένα εκπληκτικό standing ovation(βίντεο κάτω) εκείνος εμφανώς συγκινημένος, έκανε τις τελευταίες του δηλώσεις ως παίκτης της Έβερτον.
Πριν από το παιχνίδι ανέβασε ένα όμορφο αποχαιρετιστήριο μήνυμα που αξίζει να μεταφράσουμε

Ευγνώμων

Θυμάμαι την υπόσχεση που μου έδωσε ο Ντέιβιντ Μόγιες πριν 10 χρόνια "Οταν περάσεις αυτές τις πόρτες θα ερωτευτείς"

Σήμερα θα περάσω αυτές τις πόρτες για μια ακόμα φόρα και μετά θα φύγω.

Θα φύγω με αγάπη στην καρδία μου για το μεγαλύτερο από τα ποδοσφαιρικά κλάμπ.Το κλαμπ των ανθρώπων.Την Έβερτον.

Πάντα θα είμαι ευγνώμων σε τόσους πολλούς.Φυσικά στους οπαδούς που φέρνουν τέτοιο πάθος που κάνουν την Έβερτον αυτό που είναι.Τους συμπαίκτες μου μεταξύ άλλων τον Tony Hibbert,Leon Osman και τον Leighton Baines που πάντα είναι τα φωτεινά παραδείγματα για το πως ένας αληθινος Eβερτόνιαν πρέπει να προπονείται,να παίζει και να συμπεριφέρεται.Τον Phil Jagielka που είναι ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος αρχηγός και ήταν προνόμιο μου να τον ακολουθώ.Δύο σπουδαίους μάνατζερ τον Ντέιβιντ Μόγιες ήταν ο απόλυτος ηγέτης συνδυάζοντας αντοχή και ακεραιότητα.Είμαι βαθύτατα υποχρεωμένος στον Ρομπέρτο Μαρτίνεθ για την τιμιότητα και την δέσμευση του σε μένα ως παίκτη και ως άνθρωπο.Στον υπέροχο πρόεδρο Μπιλ Κένράιτ που το χαμόγελο αποδοχής από την προεδρική σουίτα θα είναι μια διαρκής μνήμη.Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη μου.Και είναι τόσοι ακόμα που δουλεύουν και υποστηρίζουν το κλάμπ που είναι όλοι κομμάτι της οικογένειας μου τώρα και για πάντα.Σύντομα θα φύγω απο το γήπεδο για αλλη μια  φορά την 414η έχω τιμηθεί και μου έχουν εμπιστευτεί να φορέσω την διάσημη φανέλα της Έβερτον θα βγω απο το τούνελ για μια φορά ακόμα για να ακούσω το Z-cars και το εκκωφαντικό χειροκρότημα 40.000 εβερτόνιανς θα κρατήσω αυτές τις εικόνες και τους ήχους μαζί μου όπου και αν πάω.

Γυρίζω σπίτι στην Αμερική.Αλλά μετά απο μια δεκαετία στα μπλέ ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.Σας αγαπάω όλους και είμαι τόσο ευγνώμων για ότι το κλάμπ και όλοι αυτοι που συνδέονται με αυτό  έχει δώσει σε μένα.ΕΒΕΡΤΟΝ έχεις γίνει κομματι της ψυχής μου.Θα είσαι για πάντα στην καρδία μου.COYB

Το δικό σας 24
Tim Howard




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου