Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Υπόσχεται γκολ ο Λουκάκου

Έχει σιγήσει ο Λουκάκου μέσα στο 2016
Μόλις θα βρίσκεται στο 100% σε φυσική κατάσταση.


Ο Βέλγος δεν "τελειώνει" τις φάσεις με γκολ από την αρχή του 2016 και αυτή η σχετική δυστοκία συνεχίζεται και για τα τρία πρώτα επίσημα παιχνίδια της Έβερτον στη φετινή κούρσα του πρωταθλήματος. Ο ίδιος όμως στο Skysports εμφανίζεται αισιόδοξος πως τα γκολ θα έρθουν.

"Μόλις γύρισα από τις διακοπές του καλοκαιριού είχα ένα τραυματισμό στο τελευταίο φιλικό, για τον οποίο δεν μπορούσα να κάνω κάτι, με κράτησε πίσω. Οπότε για μένα τα πρώτα αυτά παιχνίδια της χρονιάς είναι κάτι σαν προετοιμασία, προσπαθώ να χτίσω την φυσική μου κατάσταση και να είμαι 100% έτοιμος. Από εκεί και πέρα πιστεύω πως και τα γκολ είναι θέμα να έρθουν."

Ο Λουκάκου είναι το βασικό επιθετικό όπλο της ομάδας μας με 20 γκολ μ.ο. κάθε χρονιά και μιά παρόμοια επίδοση και φέτος θα αυξήσει σίγουρα το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων και το ερχόμενο καλοκαίρι. Πάντως ο ίδιος όπως σημείωσε δεν επηρεάζεται από τα μεταγραφικά gossip:

"Δεν μίλησα πολύ με τον Κούμαν για την υπόθεση του συμβολαίου μου με την ομάδα. Ήταν σε επικοινωνία με τον αντζέντη μου. Εγώ συγκεντρώνομαι στο ποδόσφαιρο. Θέλω να κάνω το καλύτερο για την ομάδα μου."

Ερωτηθείς για το αν θα έμενε για ακόμη ένα χρόνο στην Έβερτον η απάντηση του ήταν καταφατική.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου