Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Αβέβαιος για το μέλλον του ο Jagielka

Το μέλλον του αρχηγού Phil Jagielka δεν βρίσκεται στα χέρια του αλλά σε αυτά του Ronald Koeman. Το συμβόλαιο του λήγει σε ένα χρόνο, αλλά κανείς δεν ξέρει αν θα παραμείνει και μετά το καλοκαίρι.
    '' Προφανώς και θα πάρω χρόνο για να ξεκουραστώ όπως και οι υπόλοιποι παίκτες και θα προετοιμάσω τον εαυτό μου για την καλοκαιρινή προετοιμασία. Είμαι πολλά χρόνια στην ομάδα, χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και παρόλο που απέχω ένα χρόνο από το τέλος του συμβολαίου νιώθω ότι έχω κι άλλα πράγματα να δώσω. Ποτέ δεν μπορείς να λες ποτέ, αλλά ανυπομονώ  μετά το τέλος της σεζόν να τα δώσω όλα στην προετοιμασία και να κερδίσω μια θέση στην ομάδα. Το τι θα συμβεί όμως δεν βρίσκεται στα χέρια μου, ούτε στη δική μου επιθυμία. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου