Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Mirallas ως το 2020

Όπως πριν λίγες μέρες είχε προαναγγείλει ο πρόεδρος της ομάδας Μπιλ Κενράιτ ο Kevin Mirallas ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Έβερτον ως τον Ιούνιο του 2020.
Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός δήλωσε μετά την ανανέωση "Αυτό το συμβόλαιο είναι πολύ σημαντικό για εμένα και την οικογένειά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Αυτή είναι η ιδανική ομάδα για εμένα. Βρίσκομαι εδώ πέντε χρόνια και είναι σημαντικό για εμένα να κατακτήσω τουλάχιστον  έναν τίτλο με την Έβερτον. Είχα πει και παλιότερα ότι αυτό είναι το όνειρό μου.Πιστεύω ότι πορευόμαστε προς την σωστή κατεύθυνση Έχουμε έναν απίθανο μάνατζερ,μια απίθανη ομάδα και απίθανους οπαδούς.Η ομάδα διανύει μια συναρπαστική εποχή. Ελπίζω να πάρουμε ορισμένους τοπ ποδοσφαιριστές και να διεκδικήσουμε μια θέση για το Τσάμπιονς Λιγκ.Επίσης υπάρχει ένα μεγάλο έργο με το νέο γήπεδο που ο πρόεδρος και o κ.Farhad Moshiri το προχωράνε μπροστά όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά για εμένα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου