Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Θέλει να προσφέρει περισσότερα ο Mirallas

Ο Kevin Mirallas λέει ότι νοιώθει έτοιμος να ανταποκρισθεί στην πρόκληση του Ρόναλντ Κούμαν ώστε να συνεισφέρει με περισσότερα γκολ και ασίστ .
Την περασμένη εβδομάδα ο Ρόναλντ Κούμαν εξήγησε πως ήταν χαρούμενος που ο Mirallas υπογράψε ένα νέο τριετές συμβόλαιο και ότι είχε συνομιλίες με τον παίκτη για να έχει "μεγαλύτερη παραγωγικότητα" στο παιχνίδι του.Ο Mirallas έχει σκοράρει τέσσερα γκολ για την Έβερτον σε όλους τους αγώνες κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν. Το καλύτερο του ρεκόρ σε μια σεζόν, με την Έβερτον είναι 11 γκολ, το οποίο κατάφερε πριν από δύο χρόνια το 2014/15.Ο Βελγος δήλωσε"Έχω μιλήσει με τον μάνατζερ και θέλει περισσότερα από μένα  περισσότερες ασίστ, περισσότερα γκολ, μεγαλύτερη συγκέντρωση", εξήγησε ο Βέλγος. "Αλλά θα δουλέψω σκληρά για αυτό και ελπίζω να παίξω ακόμα καλύτερα την επόμενη σεζόν. Δουλέυω καθημερινά μαζί του και έχει μιλήσει πολύ μαζί μου. Ήταν ένα πολύ σημαντικό μέρος στην απόφασή μου να υπογράψω ένα νέο συμβόλαιο επειδή πιστεύει στις ικανότητες μου. Ελπίζω την επόμενη σεζόν και τις επόμενες σεζόν να είμαι καλύτερος παίκτης.Όλη η οικογένεια και οι φίλοι μου λένε <<πρέπει να κάνεις περισσότερα, πρέπει να κάνεις περισσότερα >>. Θα προσπαθήσω σκληρά για αυτό."Ο Μιράλλας δεν είχε τραυματισμούς αυτή την σεζόν και είναι έτοιμος για την 37η εμφάνισή του για το παιχνίδι με την Άρσεναλ αυτη την Κυριακή.Ο 29χρονος, έχει καλή σχέση με τους οπαδούς κατά τη διάρκεια των πέντε χρόνων του στο ομάδα και θέλει να τους ανταμείψει για την πιστή υποστήριξή τους με μια καλή απόδοση στο Emirates.Ο Βέλγος είπε σχετικά "Ποτέ δεν είχα προβλήματα με τους οπαδούς εδώ και πέντε χρόνια εδώ. Νομίζω ότι με συμπαθούν - ελπίζω.Για μένα, είναι οι καλύτεροι οπαδοί του πρωταθλήματος. Όποτε παίζουμε στο έδρα μας, το γήπεδο είναι γεμάτο και όταν παίζουμε, εκτός είναι το ίδιο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου