Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Πανέτοιμος ο Leighton Baines

O Leighton Baines αποθεραπεύτηκε πλήρως από τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρούσε τους τελευταίους δύο μήνες και είναι διαθέσιμος για τον Sam Allardyce. Θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του ώστε να κερδίσει ξανά τη θέση του στην εντεκάδα δήλωσε  παίκτης.
    '' Υπάρχει ένας νέος προπονητής όμως δεν έχω αγωνιστεί ακόμα υπό τις οδηγίες του λόγω του τραυματισμού μου. Αυτό που θα κάνω τώρα είναι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στις προπονήσεις και να επανέλθω στην εντεκάδα. Νωρίτερα στην καριέρα μου ήταν δύσκολο να αντιμετωπίσεις έναν τραυματισμό, γιατί πάντα ρίχνει την ψυχολογία σου, όμως πλέον το αντιμετωπίζω διαφορετικά και δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Προσέχω πάρα πολύ πηγαίνω βήμα βήμα, η διατροφή μου είναι πάντα σημαντική και γενικά δίνω ιδιαίτερη σημασία στα πάντα. Ο προπονητής θα αποφασίσει πότε θα με χρησιμοποιήσει και ανυπομονώ να επιστρέψω. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου