Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Ανανέωσε ο Baningime

Ο 19χρονος Κονγκολέζος Beni Beningime υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την Έβερτον.
Ο νεαρός ανανέωσε για 4,5 χρόνια με την ομάδα. Φέτος έχει 12 συμμετοχές με την ομάδα σε όλες τις διοργανώσεις. Βρίσκεται στην Έβερτον απο την ηλικία των 8 ετών, όταν και μετακόμισε απο την Λαική Δημοκρατία του Κογκό.Περίσι πανηγυρισε την κατηκτηση της Πρεμιερ λιγκ 2 με την υπόλοιπη ομάδα ενώ φέτος ήταν ο David Unsworth που του έδωσε την ευκαιρία σε ένα παιχνίδι λιγκ καπ εναντίον της Τσέλσι απο τότε πήρε αρκετές ευκαιρίες και θεωρείται απο τα ταλέντα που έχουν μέλλον στην ομάδα μας.Ο ίδιος δηλωσε "Είμαι πολύ χαρούμενος που υπογράφω ένα νέο συμβόλαιο και τόσο περήφανος, γιατί αντιπροσωπεύει αυτό που πάντα ήθελα, που είναι να είμαι γύρω από την πρώτη ομάδα και να αγωνιστώ για τη θέση μου .Αυτό το Club σημαίνει πολλά για μένα επειδή έχω έρθει εδώ από νεαρή ηλικία. Είναι το μέρος που θέλω να είμαι και είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους τους ανθρώπους του Club που με βοήθησαν να φτάσω σε αυτό το σημείο."Ας ελπίσουμε ότι αυτή η σεζόν είναι η πρώτη από πολλά χρόνια που θα συμμετέχω στην πρώτη ομάδα της Everton.«Είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω να αναπτύσσομαι και να μιλώ σε όλους όσους μπορώ για να βελτιώσω το παιχνίδι μου. Μιλάω με τον διευθυντή, τον Duncan [Ferguson], τον Craig Shakespeare, τον Sammy Lee - οτιδήποτε μπορώ να κάνω για να βελτιώσω το παιχνίδι μου. Ο Duncan είναι πολύ καλός μαζί μου. Μερικές φορές κάνουμε λίγες πάσες μετά από την προπόνηση. Για μένα αυτό δείχνει ότι έχουν πίστη σε μένα και θέλουν να πάω καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου