Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

O Onyekuru εξηγεί γιατί διάλεξε την Everton και όχι την PSG

Στο BBC Sport ο Ονιέκουρου διηγείται την μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού που ήταν ανάμεσα στην Έβερτον και στην Παρί.
Τη σεζόν 2016/17 έπαιζε στη βελγική Eupen όπου είχε σημειώσει 22 γκολ. Εκεί τον είδαν η Παρί και η Έβερτον. Ο Ονιέκουρου μας εξηγεί πως έγιναν τα γεγονότα: "Την Παρασκευή πέρασα τα ιατρικά της Παρί και περίμενα τη Δευτέρα αν θα υπογράψουμε ή όχι το συμβόλαιο. Το θέμα ήταν ότι υπήρχε άλλος ένας παίκτης που θα διάλεγαν μεταξύ των δύο μας. Καθώς ανέμενα την απάντηση, μίλησα με φίλους μου για το αν θα ήταν καλή επιλογή να αγωνιστώ στη γαλλική πρωτεύουσα και μου έδωσαν κάποιες θετικές επιλογές. Μετά επικοινώνησα με τη μητέρα μου, όπου μου ανέφερε πως στην ηλικία που είμαι θα ήταν καλύτερα να αγωνιστώ στην Έβερτον γιατί θα έχω πολλές πιθανότητες να αγωνιστώ βασικός και να βελτιωθώ ποδοσφαιρικά, επιπλέον ήταν και ένα παιδικό μου όνειρο να αγωνιστώ στην Πρέμιερ Λίγκ. Έτσι πήρα την απόφαση και αμέσως τηλεφώνησα στον ατζέντη μου να ακυρώσει την όποια συμφωνία υπήρχε με την Παρί, έτσι απλά!

Ο πρώτος μου δανεισμός ήταν στην Άντερλεχτ όπου σε 19 συμμετοχές πέτυχα 9 γκολ, έχοντας σαν στόχο να βελτιωθώ παίζοντας παιχνίδια στο Τσάμπιονς Λιγκ όμως το Δεκέμβριο τραυματίστηκα και έχασα το υπόλοιπο της χρονιάς και το Μουντιάλ με τη Νιγηρία." Το καλοκαίρι δόθηκε εκ νέου σε δανεισμό στη Γαλατάσαραι που σε 26 συμμετοχές έχει πετύχει 12 γκολ και ακόμα δεν έχει λήξη το πρωτάθλημα. Δυστυχώς ακόμα δεν έχει αποκτήσει την άδεια εργασία στη Βρετανία εξ ου και βρίσκεται δανεικός σε άλλες χώρες.
Ελπίζουμε από το φετινό καλοκαίρι να βρίσκεται στο ρόστερ μας, γιατί έχει να προσφέρει πολλά στον επιθετικό τομέα. Και κάτι ακόμα, πολλές φορές νιώθω περήφανος γι' αυτήν την ομάδα γιατί παρόλο που έχει χάσει το πρεστίζ του παρελθόντος μπορεί να αγοράζει ή να κερδίζει παίκτες από "καλύτερες" ομάδες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και αυτό είναι μια ξεχωριστή τιμή για τον κάθε οπαδό των ζαχαρωτών!COYB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου