Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Rooney: Ήθελα να μείνω στην Έβερτον

Ο Wayne Rooney μίλησε στους Sunday Times και ανέφερε πόσο απογοητευμένος είναι με τη διοίκηση της Έβερτον για την αποχώρηση του και ότι ήθελε να συνεχίσει στην ομάδα παρά να φύγει.
    '' Διάβασα την είδηση στην εφημερίδα και σκέφτηκα ότι κάτι συμβαίνει εδώ. Μίλησα με τον Sam και μου είπε ότι αν μείνει με θέλει στην ομάδα αν και θα παίζω λιγότερο. Επίσης μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος για το αν ο ιδιοκτήτης έχει την ίδια άποψη. Ήθελε να απελευθερώσει χρήματα γιατί θα έφερνε πολλούς νέους παίκτες. Δεν ήθελα να φύγω και είμαι απογοητευμένος με αυτό που συνέβη. Τρεις μήνες περίμενα να πάρω απάντηση για τις προθέσεις τους και ακόμα και ο Silva έμεινε έκπληκτος. Πριν έρθει μου είπαν ότι φεύγω. Εγώ ήθελα μια ξεκάθαρη απάντηση από την αρχή. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου