Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Η αλήθεια για το τατουάζ του Digne

Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε το τατουάζ του Lucas Digne ( I Never Walk Alone ), ο ίδιος μίλησε στην Liverpool Echo και έβαλε τα πράγματα στη θέση του για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
    '' Δεν έχει καμία σχέση με το ποδόσφαιρο αλλά μόνο με τους γονείς μου. Όταν πήγα για πρώτη φορά στο σχολείο όταν ήμουν τρία ξ τέσσερα χρονών, μου έδωσαν μια αλυσίδα που έγραφε πάνω της αυτά τα λόγια. Στα 18 μου χρόνια στη Λιλ χτύπησα αυτό το τατουάζ και ίσως οι οπαδοί της Λίβερπουλ να είναι θυμωμένοι, επειδή είπα δύο φορές όχι στη Λίβερπουλ. Η πρώτη ήταν όταν μετά τη Λιλ πήγα στην Παρί Σεν Ζερμέν και η δεύτερη όταν πήγα στη Ρόμα. Τους είπα δύο φορές όχι γιατί είμαι ένας μπλε, τόνισε το νέο απόκτημα της Έβερτον. ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου