Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

"Censored"


Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Τσουκαλάς Γιάννης και είμαι ένας φίλος της Έβερτον όπως όλοι μας. Στο ελληνικό κλαμπ της Έβερτον είμαι από τις αρχές της δημιουργίας του και είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που μου δίνεται η ευκαιρία να αρθρογραφώ για το κλαμπ μας.
Όπως όλοι μας από μικρά παιδιά υποστηρίζαμε κάποια ομάδα, αυτή η ομάδα πάντως δεν ήταν η Έβερτον. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου οι ιδέες του ποδοσφαίρου ήταν γύρω από την Μπουντεσλίγκα, η πρώτη μου αγάπη για το αγγλικό πρωτάθλημα ήρθε με τις μεταδόσεις του Τσάμπιονς Λίγκ αλλά και των κυπέλλων όπου ήταν σε ελεύθερα κανάλια. Η πρώτη μου καψούρα ήταν για την Άρσεναλ και για πολλά χρόνια ώσπου μια όμορφη μέρα με συγκίνησε ένας πιτσιρικάς ονόματι Ρούνει. Τότε άρχισα να σκαλίζω τα κιτάπια των μπλε του Μέρσεισαιντ και από τότε κάθε χρόνο την αγαπούσα όλο και πιο πολύ, ώσπου φτάνουμε στο σήμερα και η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να ξεκολίσω τα μάτια μου από τη γαλάζια θεά.
Μου δόθηκαν αρκετές ευκαιρίες να δω την Έβερτον από κοντά, όμως για διάφορους προσωπικούς και μη λόγους δεν τα κατάφερα. Ελπίζω το 2019 να μπορέσω να δω έναν αγώνα στο Γκούντισον Πάρκ που τόσο πολύ ονειρεύομαι. Για να γνωριστούμε καλύτερα και να με μάθετε, τα ενδιαφέροντα μου γύρω από τον αθλητισμό είναι μεταξύ της Έβερτον και της Σέλτικ. Είναι δύο πρωταθλήματα που τα βλέπω κάθε Σαββατοκύριακο όταν μπορώ λόγω δουλειάς. Το να διαλέξω μία ομάδα δεν είναι ο τίτλος και η φήμη, αλλά η ιδεολογία και οι τρόποι που προάγουν ένα brand name προς τον έξω κόσμο.
Τέλος θα ήθελα να μου δωθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε όλοι μεταξύ μας και κάποια στιγμή να νοικιάσουμε ένα χώρο για να βλέπουμε παρέα τα ματς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου